ΣΥΡΙΖΑ: Μετεξεταστέος στην ακρίβεια ρεύματος ο πρωθυπουργός

«Ο κ. Μητσοτάκης στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό στη Βουλή, το Σάββατο, απέδειξε ότι δεν αντιλαμβάνεται το μέγεθος της ακρίβειας στην ενέργεια και ότι δεν έχει τη βούληση να λάβει μέτρα για να την αντιμετωπίσει και να στηρίξει την ελληνική κοινωνία και οικονομία», αναφέρουν σε κοινή τους δήλωση οι τομεάρχες Περιβάλλοντος και Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος και Πέτη Πέρκα.

Στην δήλωσή τους υποστηρίζουν: «Η ανεπάρκεια της κυβέρνησης φαίνεται και από το ότι ο κ. Μητσοτάκης εξήγγειλε αύξηση της έκπτωσης στους λογαριασμούς φυσικού αερίου (40%), ενώ ακόμη τρέχει να εφαρμόσει αναδρομικά την προηγούμενη εξαγγελθείσα έκπτωση (16%) και ενώ η ΕΛΣΤΑΤ εκτιμά πως η ανατίμηση στους λογαριασμούς φυσικού αερίου φτάνει στο 180%! Ο κ. Μητσοτάκης προσπάθησε να καλύψει τις αδυναμίες του αυτοθαυμαζόμενος ότι έλαβε μέτρα για την ενέργεια στις αρχές Σεπτεμβρίου. Απέκρυψε βέβαια ότι η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση εκδόθηκε μόλις στα τέλη Νοεμβρίου και πρέπει ήδη να τροποποιηθεί».

Για το αγροτικό ρεύμα αναφέρουν ότι «από το ενημερωτικό σημείωμα του ΥΠΕΝ, προκύπτει ότι η εξαγγελία κάλυψης του 80% της ρήτρας αναπροσαρμογής αφορά όσους έχουν επιλέξει ως προμηθευτή τη ΔΕΗ, αλλά δεν απαντά τι θα γίνει με τους αγρότες που έχουν επιλέξει άλλους παρόχους». Κλείνοντας αναφέρουν: «Ακόμα και τώρα, η κυβέρνηση επιμένει να μη λαμβάνει κανένα μέτρο για τον έλεγχο και τη ρύθμιση της αγοράς που θα οδηγούσε σε μείωση των τιμών, αλλά και για την εφαρμογή των μέτρων της εργαλειοθήκης της ΕΕ, όπως είναι η μείωση του ΕΦΚ, καθώς και μέτρα απαγόρευσης των ρευματοκοπών και εξασφάλισης της πρόσβασης στο ρεύμα για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο από τον κ. Μητσοτάκη. Ξέρουμε ότι προτεραιότητά του είναι μόνο τα deal».

Ακολουθήστε ΤΟ ΖΙΖΑΝΙΟ στο Facebook

Ακολουθήστε ΤΟ ΖΙΖΑΝΙΟ στο Twitter

Ακολουθήστε ΤΟ ΖΙΖΑΝΙΟ στο Instagram

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Cookie policy
We use our own and third party cookies to allow us to understand how the site is used and to support our marketing campaigns.